MTV:s intervju med Kristen och Taylor - New Moon detaljer!





MTV: s intervju med Kristen och Taylor - New Moon detaljer!
Publicerat: 2009-08-26



MTV: Kristen, enligt er uppfattning, hur är förhållandet mellan Bella och Jakob i "New Moon" annorlunda än den mellan Edward och Bella i "Twilight"?

Kristen Stewart: Det är en så annorlunda relation, det känns helt original.

MTV: Det verkar mycket mer lekfullt.

Stewart: Ja, precis. De är lätta, de faktiskt har kul med varandra. Edward och Bella är alltid så konstigt, du vet?

Taylor Lautner: Det är alltid så spänd.

Stewart: Och bara han kan få henne ut ur det gamla hjulspår. Precis, hon bokstavligen kommer att dö, hon kommer att sluta äta och göra. Och det enda som tar henne ur det här lätthet [Jacob] medför.

MTV: Vad är en av de viktigaste sakerna du angelägna för oss att se när "New Moon" träffar teater i november?

Lautner: Jag tror att det största man får veta är att jag försvinna ett tag, och hon börjar gå igenom en separat depression. Du går in i en depression - skulle du kalla det så? - När jag lämnar.

Stewart: Herregud, ja.

Lautner: Hon kommer tillbaka för att upptäcka att jag är en varulv, så det är den stora boomen. Ja, jag omvandla till en varulv ett par gånger, vilket är awesome.

MTV: Vad var det stunt arbete som i dessa scener?

Lautner: Tja, är Jakobs sak som han faktiskt kan förändra i luften. Så jag fick göra de riktigt coola stunts där jag fick faktiskt springa och då de skulle koppla upp mig på ledningar och jag skulle hoppa upp i luften och sedan jag kommit till en skakande stopp och måste hänga där för lite. Det är vad du såg i släpet, faktiskt. Det var mycket roligt. Jag får göra en massa häftiga stunts i denna.

Stewart: den söta, lilla, fuzzy varg.

MTV: Han är mycket huggable. Berätta om en scen som du läser antingen i Stephenie Meyer's bok eller Melissa Rosenbergs manus som ni var, "Du, det ska bli svårt att dra bort" och berätta hur du kunde lista ut det.

Stewart: "New Moon" är full av allt detta. Jag tror det är en bok i serien som jag blev skrämd av - på ett bra sätt. Det är den bästa känslan att starta en film med. Men förmodligen är min favorit linje i boken när jag måste säga att [Jacob], "Det är honom, det har alltid varit honom!" Liksom, måste jag säga. Ja, dödade det mig, dödade det mig.

MTV: Det var en tuff dag för att scen?

Stewart: Ja, och precis som allt i vår film, det är en sådan förhöjd version av verkligheten. It's like, vill människor inte bara bryta upp [i "Twilight" filmer] - de bryter upp och det bokstavligen dödar dig. Det är inte som du säger, "Åh, jag är verkligen deprimerad och gråter." Allt är tänkt att vara en fantasy version av det. Så jag alltid tog lång tid att försöka lista ut, Am "jag gör tillräckligt? Ser jag ut som jag ska dö?"

MTV: Ja, skulle det vara tufft att vara den mest dramatiska personen i världen, . Och Taylor?

Lautner: [ "New Moon"] är mycket komplicerat. Det finns mycket sorg, det finns en massa saker händer. Edward lämnar i början, går hon in i denna depression, jag kommer att försöka att få henne att ändra sig. Sedan går jag igenom mina egna frågor, och då hon lämnar mig. Det är överallt, och det finns en hel del på gång, och det finns många av de scener som du beskrev.

MTV: Vilken var din favorit att scen?

Lautner: Min favorit var en - ja, kallar vi det för uppbrott scenen - men det är scenen rätt när hon ser mig bar överkropp och jag avbröt mitt hår, alla olika för första gången. Jag måste säga till henne att vi inte kan vara vänner längre.
Stewart: Han försöker göra slut med mig - men det fungerar inte ut.



ohh,, kan inte vänta till filmen bara 22 dagar kvaar  aaaaaaaaaaaaah!!

källa(MTV)                                                                                       //betty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0